こたろうさん - Kotaro-san

(English follows Japanese)

”こたろうさん” です〜。 (^^)/ 

お仕事の関係の知り合いの、最愛のわんちゃんです。 なんて可愛いんでしょう! あんまりかわいいので、ブログにご登場をお願いしました。 こたろうさん、ありがとうございます! 

ずーっと以前は、「いつかブログとか始めても、ペットの写真載せてる人は、もう、ほんとにいっぱいいるから、多分自分は。。。いいかな?」 とか、思ってたんです。

はい、わたし間違ってました。 すみません。 (笑) こたろうさんを、一目見たその時、そんなつまらない自分ルール、即、撤廃@  もう、とにかく、見てください〜〜♪
      

This is KOTARO-san, one of my work associates be-loved dog. HOW CUTE!!!

He is so lovely that I asked to come up to my blog, thank you, KOTARO-san. :)

Long ago, I had thought even if I start up my blog someday I would not use picture of pet in it, since way too many people do. 

Right, I confess I was wrong, I'm sorry. :) When I first met Kotaro-san, he lifted up such a stupid rule in an instant.  Well, just have a look!