エルメス、すごいです。: Hermes, Fabulous!

(English follows Japanese)

”笑顔のお手本” を、まだ一度しか取り上げていないので、なにかないかと街を探していて、出会ってしまった衝撃的なものが、コチラ。 

かの有名な、”エルメス” 銀座店の現在のディスプレイです。 瞳にカップ&ソーサー、ヘアバンドにスカーフ、左耳のピアスにバッグ、右にフランスパン、体がなく、顔が靴はいてます。

原型は、日本の 「福笑い」 なのでしょうか。 ”笑顔のお手本” とは、わたしはちょっと言えないですが、とにかく。。。エルメス、すごいです!  


I have introduced "example for smile" just only once in my blog, so I looked for something with cute smile in town and found something shocking.

This is the famous "Hermes" GINZA Shop display. Cup and saucer in her eyes, a scarf as hair band, a bag is hung from her right ear and a French bread right. She does not have body but her face is wearing shoes direct.

Guess its prototype is Japanese traditional make-a-face game. I would not say it is "example for smile" but anyway, it's just fabulous!